21/11-09

Hej!

Sitter och lyssnar på Brooke Hogan - Hey Yo.
Underbar låt, som verkligen får mig att känna.

Allt i mitt liv är inte som det brukar längre. Känns sjukt, ovant och lite läskigt.
Men kan verkligen inte sluta tänka och känna.
Sitter allt oftare o drömmer mig bort och kommer på mig själv att små le lite då och då.
Känner mig otroligt lycklig på ett sätt. Men fy så många tårar som fälls.
Tårar av längtan!



Igår 20/11 Va jag barnvakt åt Sasha o Liam <3
Jenny skulle på After Work men Madde så jag ställer ju gärna upp.
Efter mkt gnäll o kläder hår o smink kom hon iaf iväg.
Jag o barnen satt o spelade lite sen kollade vi på Bortspolad och Natt på museet eller va den heter haha.
Iaf två filmer jag inte sett. Dom va bra iaf :D
En febrig liten tjej höll på o somna i puffen så alvedon sen in till sängen.
Och Liam kom isäng strax efteråt.

Liam vaknade runt 00-01 o hade mardröm o kunde inte somna om, stackarn.
Så han fick sova brevid mig i syrrans säng. Han somnade efter att ha kollat på¨Bilar i ca 15-20 min.
Gick o la mig i soffan o hann inte med o somna för då kom sasha o hade ont i magen :( Fick henne att försöka sova lite till.
Men precis när jag höll på o somna IGEN kom hon o hade ännumer ont :( då var nog klockan runt 5-6 på morgonen.
Sa att hon fick kolla på film så hon satte igång Robin Hood och några minuter in på filmen kom Liam och kollade oxå.
Jag låg o halvsov i soffan medan de kollade på filmen. Och sa till när de va dax att kolla en film på datorn.
På andra sidan häcken blev de då. Sen fick jag lov att gå upp och hade då sovit max 1 timme allt som allt.
Frukost på bordet. Sen satt jag o syrran i soffan o stirra som två zombies ^^
O barnen spelade? hum...

Drog hem runt 12 idag o badade sen la mig o försökte sova lite. Lyckades ju inte så bra.
runt 15:00-15:30 ringer syrran o sänger att de e dax att åka o äta på Donkan:P
Säger ju inte nej till att bli bjuden på mat :P och på vägen hem fick ja oxå ett paket cigg :D
Sen lämna vi barnen hos deras pappa. Åkte hem till syrran o snackade massa.
Sen slog vi igår Sex and the city - The Movie.
Älskar den.. Sitter dock o lipar till den men iaf :P hehe.
O nu har ja vart hemma kanske 2-2½ timme o gör ingenting..
Ska ta mina mediciner nu sen blir de nog sängen om ett tag.



Ha de gott!

( Kan inte sluta tänka på dig )

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0