17/11-09

Hej hopp...

Då ska vi se om ja minns va ja gjort de senaste dagarna..

I helgen va Emelie här o myspyste... Tv,Te, Ljus, Snack, Hundar.. ja de och en del annat :P
Sen åkte hon på söndagen då drog ja bort t syrran o snacka lite.. :D

Igår gick jag till syrran rätt tidigt. tror alla hann sitta vid datorn.
Sasha e sjuk så hon hjälpte mig o mata fiskar o laga mat o smutsa ner djur inne på facebook. :D
Hon tycker de e kul o de måste ju göras ;) hehe.

Sen gick jag hem med winky, hinner knappt komma innanför dörren innan de knackar o de e piik o Z som ska hämta winky.
Så va winky inte kvar hos mig mer..
Men ut i köket o göra klart maten. Slängde i mig maten som om ja inte sett mat på 14 dag. Sen hem t syrran igen där de satt o kolla på Ice Age 3 :D
Sashas feber verkade inte vilja ge sig så alvedon i mängder sen la sig barnen o jag o jenny började kolla på Johan Falk - GSI... Flummig film eller så e de både jag o Jenny som inte fattar haha!

Idag blir de nog bort dig igen o kolla klart på Johan Falk - Vapenbröder sen kanske National Target oxå.. får se hur de blir :D

Tog kort på Jennys äckliga "husdjur" herr groda, som bor utanför källarfönstret. så skabbig. han har bara ett öga o de ögat e gult... vill skrika så fort ja sen den.,.. måste nog kolla efter den idag med haha,... skabbgök haha:P

ha de gott!!


Kolla va äcklig!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida Svärd

NI SOM ÄR TRÖGA ;P

2009-11-18 @ 22:18:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0