13/11-09

Hehe Heeej!!

Idag är de fredagen den 13e :P hehe Men ingen otur än...
Fick fika till frukost av Skonki o pengarna har kommit in på kortet.
Medicinerna ska hämtas idag o har fått rekvisitionen så de kostar inget o hämta dom. :P

Idag kommer Stiggy o Mamma Stiggy o ska äta tacogratäng me mig :D massa mysigt :P
Hoppas jag blir bättre sällskap än va jag är nu.. för jag sitter o halvsover.
Sjukt trött kan då inte vara lagligt o va såhär trött.
Men hoppas på att jag sover gott inatt o återfår lite energi ^^

Vill tatuera mig :D hehe o de ska jag oxå... men måste ta en dag o göra klart dom jag har som inte e helt klara.

Hittade en sida igår me massa sexiga kläder... JAMMIIII!!
www.Ingelita.se

Så nu får vi se vad dagen har o erbjuda. Blit ju klart lite promenader o lek med lill-fröken :D
Ha de gott allesammans
<3 


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0