11/11-09

Jaha.. hej hopp i bergodalbanan!!

Mitt humör e nog fan inte som de borde.
Svänger ju till höger o vänster inte undra på att man e lite skev i huvvet haha.

Haft Emelie o lilla Snuff på besök i nårra dagar. Haft massa kul o Hundarna har haft de helt underbart.
Vi har varit ute mkt o lekt med dom o allt har gått kanonbra. :D
Måste säga att Snuff har aldrig varit så duktig när jag träffat honom som han är nu. Winky har gjort sitt.
Duktig knodd <3

Nu e jag ensam igen o ska snart börja tvätta såg jag:P
Sen får vi se va som händer.
Ut med winky nårra ggr till idag iaf, men de blir nog en långrunda efter tvätten e klar.

Hahaha Winky e knasig. hon ligger bakom fåtöljen o brummar;P
Man blir trött av o leka ju.
Måste se till o gå ngt i magen med idag.
Men men  har inte ngt mer o skriva. ser fram emot helgen iaf ;P

Sköt om er
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0