1/11-09

Hej!

Nu är det ny månad och allt. Herregud så fort tiden går.
Hade lite maskerad igår...
Jag va typ "vampyr" Mia va nog mer vampyr än mig iaf.. ^^
O Emelie va Leopard :D
Ni va massa fina flickor iaf.
Tom o Krause va bara ja... hum... mest sig jävla fast de kan vara rätt skrämmade oxå :P
Spelade Guitar Hero och Singstar.
Hade jättetrevligt i vilket fall.
Senare på kvällen kom oxå min sötnos Piik o lilla Winky.
Blev massa goda alkoholfria drinkar.
Kan ju informera om att alkoholfria drinkar gör en mer kissnödig än de med alkohol haha!

Hade iaf en Underbar kväll tack till alla er som kom. <3
Detta kan jag ju säga att de kan vi ju göra om :P Fast utan att jag har korsett *hihi*
Föredrar faktiskt att kunna andas o sitta som jag vill^^

Lite bilder från kvällen kommer här <3

      

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0