...



*
Vad betyder egentligen de där orden..?
Ensamhet?
Jag kan känna mig ensam även om jag har någon vid min sida.
Oälskad?
De är något jag vet att jag inte är, jag är älskad men ändå känns de så ibland.
Bortglömd?
Nej de e jag absolut inte, telefonen piper och ringer minst en gång om dagen.
*

*
De där med självkänsla är en märklig sak.
Vissa dagar äger man hela världen, andra dagar ligger man bara under täcker och vill försvinna.
Vissa dagar snyggar man kanske till sig lite, sätter upp håret sminkar eller bara använder en lite finare tröja,
andra dagar tar man på sig de största kläderna som finns i garderoben för att gömma sig och underviker att gå utanför dörren.
Vissa dagar när man går ute ler man och säger hej till en person man inte känner och en annan dag kollar man rakt ner i backen för att undvika allt och alla.
Varför är det så?
*

Samhället håller på att rasa samman, lika så människan med depressioner och liknande problem.
Hemsk och vacker värld vi lever i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0