31/7-09

Hej alla bloggläsare!

Idag har jag haft ännu en tråkig dag...
Fick lite somn eftersom Tom vägra sluta snarka. O mitt i allt började han prata i sömnen oxå.
Först låg han bara o mumla sen får ingenstans nästan skriker han "RÖÖV" rakt ut. o självklart börjar ja fnissa.
Men till slut efter att ha kopplat in head-set i datorn och satt igång avslappningsmusik så lyckades ja somna.
Vaknade inte av att Tom gick upp eller ngt och vid 07.30  vaknade jag av näradöden-upplevelse.
Head-setet hade jag snurrat in mig i och höll på o strypas. Så de fick ja trassla mig ur och gick o la mig i Toms säng istället ;)

Diskade iaf på morgonen sen satte jag mig o Slöa framför datorn. Och när storebror kom hem från jobbet va de dax för kaffe.  Slöade självklart vidare efter de sen Kom Ronny och Söta Happy och de blev o resa sig som en snäll flicka och gå de lång 3-4 metrarna  ut på balkongen och snacka lite, och gosa me Happy såklart <3

Samtalen med Ronny idag har nog varit i 2 timmar iaf.. Minns dock inte va vi pratar om men men...
Har kollat klart på Harry Potter - Halvblods Prinsen nu iaf. Och längtar till uppföljaren kommer.
Får se vad som händer ikväll, antagligen film med Tom och Robban.

Take care <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0