29/7-09

Jaha... De va ett tag sen ja va här inne o skrev. Men även de har sina anledningar.
En person som stod mig väldigt nära ett tag, som fick en fadersroll i mitt liv har nu lämnat oss kvar.
17/7-09 lämnade du detta jordeliv och oss kvar. Din tid var visst inne och utan förvarning tog ditt liv slut.
Torran, jag kommer alltid minnas dig, sakna dig och tänka på dig.
Minnas dig som "den elake" som jag alltid kallade dig pga att du alltid skulle retas.
(detta besked fick jag 22/7-09)

Jag har varit i min brors lägenhet under ett rätt bra tag och ensam under en vecka när han varit i Turkiet och kom hem idag. Fast ensam har jag ju inte heller varit. Piik och Stiggy har jag ju haft vid min sida hela tiden och de har hjälpt mig till stor del. Nu är storebrossan hemma igen efter sin soliga semester *avis* och nu är det mammas o lillebrossans tur att njuta av värmen. så dom ser jag om en vecka igen.

Annars har det inte hänt mkt. Sover dåligt och e kroniskt trött det är som det brukar med andra ord.
Och en sak till Piercat navel och tatuerat foten :P

Ha De Guld !!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns hos dig hjärtat <3 Älskar dig!

2009-07-29 @ 21:35:13
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0