21/7-09

Hejsan hoppasan!!!

Idag är det en dryg dag för mig.
Somnade kl 5 tror ja o storebrors klocka ringde kl 9 *suck*,
 men kaffe på sängen säger jag inte nej till :D
Mia kom förbi när hon hade svängarna förbi stan o vi satt o tjöta lite,
senare träffade jag Lisa o gosade med hennes marsvin, kanin o kisse :P

Kom hem o plåga mig själv en stund :D
göttigött och nu sitter jag och planerar kommande tatueringar :D
My Little Pony, Krambjörnar och Bumbibjörnar ska täcka vänster ben :D
Och det blir nog massa mer plus piercingar :P
Längtar ihjäl mig nu bara för de.

Btw... Beställde massa nya kläder igår/inatt så nu sitter jag som på nålar o längtar och tålamodet som jag knappt har redan försvunnit :D

Ha de gött!

En av alla kommanade tattooos kommande Tattoo kommande Tattoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0