20/7-09

Jaha då va de måndag igen.
Mamma hämtade mig och Mirca hos Piiki och körde oss hem till storebror Tom.
Tog inte lång tid innan lillebror kom på besök oxå och skulle bygga ihop Toms nya dator.
Under tiden killarna grejde ute i köket hörde man den ena filmrepliken efter den andra.
Fick mig många goda skratt.
De va filmrepliker från 30e november, Sökarna och Nattbuss 807.
Killarna kan ju hela filmerna, så jag satt ute i vardagsrummet och skrattade för mig själv :D

Sen Kom Robban oxå och nu sitter de ute i köket o pratar om allt o ingenting,
medan jag och Micra sitter i soffan och gosar.
Hoppas på att det blir mat snart för jag har ännu inte ätit.
Blir korvgryta o pasta eller ris :D

Dagsformen är varierande, idag åker jag bergodalbana känns det som.
Men mellan stunderna så känner jag mig ändå rätt stark och stabil.

Senare ikväll blir det film här tror jag. Vilken vet jag ännu inte men skräck eller disney snulle jag nog tippa på.

Ha de så bra alla!!

gott som f*n Sötast Gottigott Läckert Mobbig på hög nivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0