18/7-09


Idag är det en väldigt seg dag för min del, tack vet jag energidryck.
Somnade runt 5 tiden idag på morgonen och vaknade någon gång runt 14 tiden.
Piiki flög snabbt iväg till gymmet idag så ja passade på att göra lite nytta.
Tömde askkoppar, torkade av utemöblerna och kokade tippar och grepp.

Nu har vi suttit vid datorerna ett bra tag och senare blir de film.
Alltid lika mysigt, problemet är ju som alltid vilken film vi ska kolla på. Men de löser sig alltid =)


Har lite tankar i huvudet idag oxå, vilket gör att man blir ännu tröttare än vad man redan är.
Men men de är vardag för mig så de spelar ju inte ngn större roll.




Slog mig precis att jag är kass på att skriva.
Kan bara skriva om hur svart o mörkt allt är känns de som.
Men ska inte ge upp inte än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0