9/12-09

Herregud, va tiden springer iväg. Helt sjukt, jag hinner ju inte med.
Tiden bara springer iväg och jag står kvar som ett fån.
Kollar minst 3 gånger om dagen vilket datum och dag de är men ändå när ja går mot sängen så ställer ja mig frågan " Vilket datum va de nu då?"
Snacka att man e heelt sinnesförvirrad.

Händer inte så mkt nu i dagarna faktiskt.
Hoppas på att åka o handla imon. Det behövs.

Mkt funderingar kring jul och nyår nu iaf.
Hoppas att julen blir hos mamma som vanligt.
Sånt man såklart märker. Men får ja inte julmat blir jag riktigt sur ^^^

Över nyår ser de ut som att jag Tom och Krasue tar tåget ner till Åstorp till Flurry <3
Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att jag fixar den resen. Lite sjukt faktiskt.
Har inte åkt buss/tåg på ca 2 år? Och nu så finns planerna att jag ska sätta mig på ett tåg i 3 timmar.
Om allt bara kan bestämmas så ja kan sätta mig på ett tåg innan så jag inte får en chock när dagen väl kommer.

Jag vet att jag är starkar nu än jag varit på länge.
Fyskiskt och psykiskt.
Längtan, Jag måste tro mer på mig själv.
Men vad är de som talar föra tt jag inte klarar de.
Jag menar, Har mina mediciner och lär köpa åksjukepiller.
Och vilja att klara de är enorm.
Fatta, klarar jag den resan tro f*n jag klarar vad som efter de. Eller?
Klarar jag den resan så kanske jag får mitt liv tillbaka.
Och att jag kan träffa mina kompisar mkt mer.

Hehe sötisar ni e ju inte såååå glada i o sitta på bussen ut hit. Och vet ni?
Jag förstår er. Kommer inte ja heller vara den dagen jag åker buss igen haha... Åker till er sen stannar ja där haha. Palla norrahammar:P

Åh, kan de nya året kanske bli mitt år? Återstår o se. Hoppas iaf och de e ngt jag kommer kämpa för.
I min egen takt. Den som ens försöker pressa mig eller bara e allmänt efterbliven mot mig kan ta sig ngnstans.

För de finns faktiskt dom som lägger sig i andras liv och tror dom vet så mkt när dom inte ens kan reda ut sitt egna liv. Och de är jag vääldigt trött på. Bort med de negativa och inte med de positiva tack.

Ne nu blir de nog att ta en promenix mot centrum o handla lite.
^^

Ha de gott allihopa

<3



Kommentarer
Postat av: Ida Svärd

jag tror du klarar det :D

Du har ju med dig din bror också och då kan du ju snacka med han massa och glömma bort att du åker tåg. hoppas du klarar det :D och hoppas du lär dig att åka buss snart så du kan komma till mig lite då och då (a) . jag måste fan ta tag i mitt liv nu och köpa ett jävla busskort så jag kan komma ut till dig <3<3

2009-12-09 @ 18:55:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0