7/12-09

Hej alla!

Måndag förmiddag är de nu och jag har varit vaken i ca 1 timme. :P

Helgen har varit bra. Emelie har varit här o håll mig sällskap :)
I fredags va de lite fest här hemma. Riktigt trevligt faktiskt.
Och lördagen... BAKFYLLA.COM haha.. längesen ja va såå dålig asså.
Men de va nog fan värt de :D
Så jag o Emelie låg större delen av dagen i sägen o kolla på film eller bara latade oss hehe. :P
Igår va de en mkt lättare dag :D
Väckte Emelie typ vid 12 tiden sen började hon rita upp tattoon som hon skulle göra på mig. :D
Syrran kom förbi o höll oss sällskap under tiden nålarna gled över huden på mig.
Blev iaf jättenöjd :D hihi. Men e ju inte i närheten av klar.:P
Men måste läka klart nu innan de blir fortsättning på den :D
Gick hem till syrran efteråt o kollade lite på film sen hem o ugglade nårra timmar..
Pratade i telefon med både Mia och Ida ett bra tag :D
Sen va de dax för sängen :D

Idag vet jag inte vad som händer,... Strax blir de yoga i 40-50 min sen duschen o ner o köpa cigg :P Städa lite idag med tror jag. OM ja pallar.. e inte såå motiverad för onda måsten idag... hihi

Ha de bra alla iaf.

<3


Kommentarer
Postat av: Ida Svärd

man ska vara bakfull för att veta att man hade kul dagen innan ;) synd att man inte va me =( =( <3

2009-12-09 @ 18:49:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0