7/12-09 ^^

Jaha dagen har gått o ja e faktiskt stolt över mig själv :D
Yoga idag på förmiddagen. Sen softa lite snackade i telefon me Piiki i 1 timme,
sen bara några minuter efteråt ringde mamma o tjatade lite.
Åt lite sen ut o promenera 30 min.  Lagom runda tycker jag än så länge.
Hoppas att jag inte får benhinneinflammation bara. Har redan ont i knäna så de räcker.

Imon ska här städas o tvättas förhoppningsvis. 
O ska försöka hinna med en promenad imon oxå sålänge vädret är skapligt.
Och självklart yoga på förmiddagen :D

Nu e jag massa trött alla redan så vet inte om de blir o ta sömnmedicinen ikväll eller om ja somna av mig själv. återstår o se. :D

Ha de bra alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0