30/12-09

Tjioo!

Måndag.
Vaknade men halsont. Tänkte inte mkt mer på de utan fortsatte dagen som vanligt.
Skulle ju umgås med Ida men så blev de inte, tyvärr :(
Hade sett fram emot o träffa henne som fan. Men tur var la de att hon inte kom. för blev allt hängigare ju mer klockan tickade iväg.
Efter jag hämtat tvätten så orkade jag verkligen inte mer. Kände hur febern kom smygandes sen va de kört.
Tidigt ner i sängen men sömn blev de då inte.
Låg hela natten o kollade på 6 timmar me bumbibjörnarna och x-antal avsnitt av räddningspatrullen.
Slumrade till lite då o då men febern envisades med att hålla mig vaken så mkt de bara gick.

Tisdag.
Låg mestadels i sängen eller soffan o kolla på tv/film.
Söta Emelie kom ut en snabbis för o hämna mina kläder som kommit från Ellos och köpt Ipren till mig.
(Tack gumman du e bäst)
Efter en ipren kände jag mig mkt piggare.
Den lilla ferber jag hade försvann o har inte kommit tillbaka sen dess.
Blev sängen tidigt då med eftersom kroppen var helt misshandlad av att ha legat vaken en natt med 39 graders feber. 

Idag (Onsdag)
Vakna för knappt en timme sen kanske.
Är pigg o känner mig stark i kroppen igen. Sovit i kanske 12 timmar. Skönt!
Är helt feberfri, hoppas på att febern ger f*n i o komma tillbaka.
Nu är jag bara svullen i halsen, de e la en lite baskilusk man kan få dras med ett tag. brukar ju vara så iaf.
Hoppas på att iaf Storebror vill fira nyår med mig trots att jag e lite halvsjuk fortfarande. 
För att åka iväg känns inte som ett altenativ, tyvärr.
Så blir nog att fira hemma hos mig eller hos Tomsan, om de inte blir att jag sitter helt ensam.
Idag blir det att plocka o snygga till lite här hemma. Ser ut som en arombomb slagit ner haha.
Ne så illa e de nog inte men nästan :P

Lite bilder på mina nya fina kläder :)

 
I <3 Ellos

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0