26/12-09

Jaha då har de vart julafton.
Den va helt lyckad faktiskt.
Förutom att jag + syskon fick damp på att maten inte blev klar när vi va hungriga.
Men sen åt nog vi alla tills vi höll på o spy.
I väntan på Kalle Anka satt jag o syrran o facebookade lite o killarna spelade tvspel.
Kunde dock knappt kolla för jag blev näst intill åksjuk :P

Mitt i Kalle Anka kom mamma, sen barnen efter de varit hos farmor o farfar ihop med deras pappa.
Liam hade fått ett spel som han MÅSTE testa så satt o kollade på när han spelade.

HOHO finns de nårra snälla barn. Tom(-ten) kom hihi.
O alla fick julklappar. :)
Haha dock genomskådade barnen att de va ngn som va utklädd, men de e la tanken som räknas :)

Sen satt vi o tjatade lite o åt gröt. Fattar inte hur jag kunde äta gröten för ja va fortfarande sjukt mätt efter maten men äta e ju en del av julen.
Sen blev de att åka hem o ha lite mys.
Lyckad julafton iaf!

Igår, Juldagen sov jag större delen av dagen. Gick upp vid 10 först o duscha o så. Kollade lite på tv o blev akut trött så la mig i sängen och tvärdäcka. Sov nog fram till 15 iaf sen låg ja helt förslöad i soffan resten av dagen.
Fick lite besök o kollade på film på tv. Kate och Leopold en film jag tycker väldigt mkt om ^^
Sen blev de sängen tidigt med. Sov bort en hel dag typ. Lyckat de eller...? haha
Och så beställde jag lite nya kläder oxå (A) o lyckades tack vare lite hjälp från Stiggy.


Idag vet ja inte va som händer.. Kanske t syrran en sväng vem vet:P

Ha en god fortsättning på detta året iaf.
<3




Kommentarer
Postat av: Ida

låter som en kanon jul ju ;) <3

2009-12-27 @ 02:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0