23/12-09

Dagen innan julafton.
Har haft en mysig dag ihop med systerson och systerdotter.
Bröja dagen med att gå upp 06:15 och tack vare underbara Flurry kom jag ur sängen oxå.
Varm oboy, cigg och clementin, sen kom ungarna :)
Kollade på Julkalendern sen satt vi igång med julgodiset. 
De gick jättebra o dom va sååå duktiga :)
De blev kolor, snöbollar me strössel o rocky road. 
Och så gjorde vi negerbollar för de e faktiskt så dom heter.

Va ute i snön och busade oxå, åkte stjärtlapp byggde ett slott i snö, gjorde snöänglar och hade snökrig.
Jag åkte stjärtlapp 1 gång o de fick ja sota för.. AJJ säger ja bara.. Rakt över en sten haha..
Min vanliga tur.. eller otur?

Va nog ute en timme minst o sen in o äta framför en film^^
Oväntat att jag fick göra sista julgodiset själv? haha..
Men men.. Då kan man ju passa på o "smaka" när ingen annan ser haha.
Efter maten la jag mig i sängen o vilade medan barnen spelade på datorn.
Sen va de nagelmålning blandat me disco som till sist slutade me leken inte nudda golv.
Underbart.

När syrran kom verkade inte barnen allt för glada men tog inte många minuter innan frågan kom
-När ska vi åka hem?

Haha så underbara dom e.
Nu blir de lite chill, kanske ett bad o så.
Sen ikväll kanske ja drar t syrran. Får se va hon orkar när hon jobbat från kl 7...

Ha de bäst o God Jul på er!
<3

    
   
 


Kommentarer
Postat av: Piik

Fan va gulligt :D Synd att tiden inte räckte till för min del :/ Får vi ta igen gumman!!!

2009-12-24 @ 01:07:00
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0