20/12-09

Hum... Vad jag gör vaken mitt i natten har jag ingen aning om..
Men de e ju strunt samma :P

Okej de e söndag nu för klockan e över tolv, men om jag inte sovit så e de inte de i mitt huvve så ni vet.
Så idag (lördag) Har jag inte gjort så mkt.
Varit ute o gått, handlat, lagat mat, färgat håret, träffat syrran 2 ggr och pratat i telefon.

Trivs faktiskt rätt bra med de underbara vintervädret kan jag ju säga.
Okej att de e svinkallt så man nästan dör men de e ju skit samma :)
Liksom ikväll när jag gick hem från syrran så kollade ja ner på marken o såg att allt runtom mig glittrade.
Som miljoner små små diamanter som låg på marken där jag gick.
Det kändes faktiskt lite magiskt.
Och fick mig att känna en känsla jag inte kan identifiera.
Men de va en positiv känsla.

Nu är det dax att krypa ner i sängen tror jag. Ha de gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0