17/12-09

Nu är det en vecka kvar till jul. o jag har inte ens köpt julklappar haha.
Som vanligt när de gäller mig.
Men måste ju har pengar först, julklappar är ju tyvärr inte gratis :P

Idag hoppade jag hur sängen vid 08:30 typ efter syrran ringt o frågat om vi ska ut o gå en sväng.
Så upp o klä på sig, varm oboy och en cigg sen va de dax att åka:)
Gick två varv runt kohagen, vet inte hur länge vi va ute 40 min kanske.
Kallt men skönt va de ändå. Fick upp flåset rätt snabbt så frös mest om ansiktet.
Halsduken va genomblöt av alla tårar när de bara va 1/4 kvar att gå.
Mot bilen o ta en cigg. Syrran fick brytet för de blåste så hon knappt kunde tända sin cigg, haha.

Knäppte lite kort som jag tänkte dela med mig av.

Syrran hängde med upp till mig en halvtimme o facebookade lite :)
Efter hon gått blev de mat (nudlar med ett glas mjölk till, mumma)
Sen ett låååångt bad. De behövdes verkligen för att få tillbaka värmen i kroppen.

Nu sitter jag här o softar lite. Är fortfarande rätt trött.
Kanske ska följa med Syrran o ungarna till någon pulkabacke sen. Får de hur de blir.
Alltid kul o leka av sig ibland :P
Och pulka har jag inte åkt på år o dar känns de som.
Fast de har ju inte vart så mkt snö.

Ne här kommer lite bilder.
Sköt om er i de härliga vintervärdet
<3







Kommentarer
Postat av: Ida Svärd

fan va nice det låter.

Va glad för du har din syster så nära som du har <3<3

2009-12-17 @ 13:35:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Piik

Fina bilder gumman! :P hihi

2009-12-19 @ 01:54:31
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0