15/12-09

Tisdag idag :)

De snöar som bara den ute i lilla Norrahammar.
Massa mysigt.

Igår storstäda jag hela lägenheten :P
Tog några timmar o få allt klart pga att en viss liten söt fröken ringde o va pratsugen.
Som vanligt när jag o Lilla Piiki pratar i telefon blir de ju några timmar :P
Men efter till slut la vi på o jag fortsatte flitigt med städningen :D
Precis när jag är klar och plockar in dammsugare och mopp i städskåpet hör jag att jag får sms,
Syrran va filmsugen och vilken perfekt tajming att ja precis va klar så.
Messade tillbaka, tog en cigg o hoppade in i duschen sen gjorde mig klar o snurrade iväg till syster.
Kollade på Baksmällan, Vilket jag redan sett en gång men de va ju i sommras men vi skrattade gott bådatvå :D
Och när jag skulle hem vart de ISANDE kallt ute. Frös innan jag ens kom utanför dörren men de gick fort hem trots de var isgata på vissa stället.

När jag kom hem blev de en stoooor kopp varm oboy.
Och någon timme framför datorn sen ner i sängen.

Idag vaknade jag som vanligen en stund innan klockan skulle ringa :P
Upp o klä på sig o kollade lite greje på internet.
Kaffe och cigg står som alltid på listan. *gott*
O nu sitter jag här o skriver.
Ska iväg till min läkare om ett tag sen vet jag inte vad dagen har att erbjuda efter de.
Kanske se om syrran o barnen har lust o leka lite ute i snön ^^
Dagsformen är iaf en 9a vilket är väldigt bra.
Nu får jag nog ta o göra ngt vettigt ^^

Ha en underbar dag ute i vintervädret iaf
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0