10/12-09

WÖÖÖW Vilken daaag!!!
Steg upp runt halv tio in i duschen o fixa t sig lite.
Kollade på "våra bästa år" haha ja veet de e kasst men kan inte låta bli :P
Sen bestämde jag att jag skulle gå o handla och hade en tanke i huvudet att jag skulle ta bussen hem.
Ringde till min söta Piiki o tjata som fan med henne.
Handla lite gott sen ringde ja upp henne o när ja komemr ut till vägen blåsen bussen förbi.
Va faaan då! Aja gick till hållplatsen innan den ja skulle hoppat på vid.
Kollade fel på tabellen till en början haha ah de va ett tag sen ja kollade en sån :P
Men stod iaf i över 40 min o väntade på bussen.

Rätt som de e kommer de en buss o jag nästan skriker ut " jävlar där komemr ju en buss!" haha
Men de va fel buss för den svängde haha.
Aja väntade lite till o frös lite.. prova själva o stå stilla i 40 min:P
Sen kom bussen, och en lugn Tess stiger på bussen betalar o går o sätter sig snällt på en ledig plats.
Men piik i luren o ett stor fånigt leende på läpparna känner jag hur bussen börjar röra på sig.

En hållplats, o en till o en till o en till, där skulle jag av men Icke jag satt då fan kvar.
Hoppade av uppe i backen istället o gick hem.
Men en stark känsla av stolthet, glädje och lycka gick jag hem.
Hade tillomed en glad Piiki i örat som va stolt över mig.
Vilken känsla.

Hem o softa lite me nårra koppar kaffe för o få upp värmen.
Sen kom rastlösheten.
Aja ut o gå igen.
Gick till norrahammar centrum ännu en gång o köpte naturgodis på konsum o sen hemåt.
Nästan halvvägs kommer ett sms från syrran "Kom förbi om du vill" haha okej va bara några hundra meter bort :P
Umgicks lite där o kollade på julkalendern med barnen.
O nu e jag hemma igen :D Softa lite, kanske dricka lite varm oboy e lite frusen.

Har iaf haft en underbar dag för er som inte förstått detta :P
Ha de gott alla
<3


Kommentarer
Postat av: Ida Svärd

du är så duktig :D men allvarligt.. fattar inte att du stod och väntade 40 min :O :O tar ju bara 12 min att gå hem typ ^^ haha. <3<3

2009-12-11 @ 22:39:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Piik

Duktig du var gumman :)

2009-12-13 @ 23:12:12
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0