6/8-09

Bloggdax igen då!

Jag underbart med fint väder. Synd bara att man inte är på topp idag så man kunde njuta lite utav de.
Gick upp tidigt idag för jag skulle iväg till terapin som ÄNTLIGEN startat.
De va sjukt jobbigt att komma upp idag måste jag nog ta och säga, men sov väldigt dåligt o hade megaproblem att somna eftersom storebror snarkade.
Men upp kom jag iaf och in i duschen. När klockan närmade sig 09.30 och de var dax att åka så hade Tellus ej hört av sig... Och självklart hade de totalglömt att jag skulle upp till sjukhuset idag, men som tur va så löste de sig.
Efter en timme hos terapeuten fick jag även vänta på att Tellus skule komma o hämta mig, men vilken tur då att jag hade min kamera med mig så tog lite fina bilder i de härliga vädret. Under tiden ja väntade så passade jag på att springa bort på apoteket och hämta mina mediciner som ja har en förmåga att dra ut på. Men du har jag varit duktig och fixat de iaf.

Väl hemma igen blev jag akut jätte trött och la mig raklång på soffan och kollade på film Prison block 2 oxå kallad Animal 2. En film jag kan rekomendera om man gillar Gangsterfilmer med lite våld o skit i. Fast ettan är nog ändå den bästa utav dessa. Efter filmen tog jag mig i kragen o drog till ica och handla lite. Inget i matväg kanske men men energidryck e ju oxå mättande. Hehehe..

Men nu sitter jag här iaf, väntar på att storebror ska komma hem från jobbet och på att robban ska komma med några papper till mig på hyresvärdar så jag kan få ett liv igen. Till kvällen lutar de åt att de blir film och mys med storebror, vilket inte är så ovanligt men det är något vi båda trivs med.

Från det ena till det andra. Jag känner mig lyckligt lottad som har en storebror som låter mig vara i hans lägenhet. Han tar hand om mig och ser till att jag mår bra samtidigt som han får sällskap. Känns skönt att ha någon som bara finns där. som inte bara är min bror utan oxå min bäste vän.

Time to go! Take care







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0