3/8-09

Sitter och funderar på livet..
Hur jag ska klara av mitt liv så jag kan leva under bättre förhållanden än vad jag gör.
Har ej varit hemma på jag vet inte hur länge har varit hos piik, Tom och Stiggy.
Och jag drar mig fortfarande för att åka hem. tystnad, ångest och ensamthet.
Sista augusti närmar sig med stora kliv o snart vet jag inte vad ajg ska ta mig till. koommer inte komma en meter om jag inte får turen på min sida och hittar en lägenhet mer centralt.
Mamma kommer hem på onsdag, kanske dags att snacka med henne o se hur hos kan hjälpa mig...
Annars slutar de inte väl detta...

Mys me storebror o Krause snart, film o chips o dip. gottigott :D

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0