29/8-09

Hej!

Igår (28/8) Va jag hemma hos storasyrran och hade lite mys. Lite extra mys eftersom de va min systerdotters födelsedag. Hade jättetrevligt o pratade massa. Åt godis gjorde jag oxå, tills jag höll på att spy *hihi*.
I övrigt hände det inte så mkt mer igår. det var helt enkelt en lugn dag.

Idag.. Ja, Piik ringde och väckte mig *dumma dig* fast tror ja va lite vaken när hon ringde men iaf.
Hann bara duscha klä på mig o diska sen knackade hon på dörren.
Te och cigg o ut på balkongen där vi satt o tjöta lite.
Sen ställde jag mig och gjorde Broccoli/bacon paj som va omtyckt av oss båda.
Sen parkerade vi våra bakdelar ute på balkongen ännu en gång och tjatar ännu mer och rökte våra älskade cigaretter.
hum... ja juste sen trollade vi lite och hocus pocus så fick jag en tatuering på benet. :D
Och efter de åkte piik hem :(

Nu sitter jag här och har tråkigt.. Lyssnar på Lugna Favoriter genom boxen och ska nog snart sätta mig och fixa naglarna, vilket jag nog sagt i några dagar.

Imon är det söndag, TRÅÅÅÅÅK...

Ha de bäst!


Regnbågen tittade fram idag oxå :D Vackert!


Vill så gärna ha en jack russel. Men pengarna finns inte :(


Kommentarer
Postat av: Piik

Tack för en trevlig dag gumman :) <3

2009-08-29 @ 21:34:24
URL: http://piiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0