23/8-09

Hej!
Okej har inte skrivit på ett bra tag men de har sina förklaringar.
Läget är totalkaos och jag är SÅ less på allt som har med livet att göra.
Vad jag än gör/inte gör blir de fel. Vad jag än säger/inte säger blir de fel.
Blir trött. Trött på ALLT verkligen.

Look in to my eyes...
What do you see?
Tears? Pain? What?
Do you listen to the words I say?
No, you don´t...
Cuz if you do...
You leave me this way...


Dessa ord skulle jag vilja säga men kan bara skriva dem.
Skriver så mkt men ingen kommer höra mina texter.
Kanske bara läsa dem. KANSKE...

Finns inte mkt mer o skriva.

Ta hand om er och varandra!



// Tazie


Kommentarer
Postat av: Micke

Kollar läget o hälsar.

2009-08-23 @ 21:16:58
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0